Google Ads hirdetéskezelés

A Google Ads a modern reklám távcsöves puskája

Az mennyire király lenne, ha csak annak jelenne meg az internetes hírdetésem, aki keresi a termékem, vagy a szolgáltatásom?! Az még királyabb lenne, ha csak akkor kellene fizetni, ha valóban annyira érdekli a hirdetésem a felhasználót, hogy rá is kattint. A legnagyobb szám viszont az lenne, ha Én mondhatnám meg, hogy mennyi pénzt szánok a reklámra egy nap és Én mondanám meg az is, hogy mennyit fizetek egy kattintásért.

– Nem, ez nem mese, ezt a Google Ads mind tudja. Sőt, még ennél is többet.

Reklám megjelenés sebészi pontossággal

Szinte sebészi pontossággal tudjuk beállítani, hogy kinek akarjuk reklámozni a termékünk, vagy a szolgáltatásunk. Beállíthatjuk a célközönségünk életkorát, a nemét, a beszélt nyelvét, a tartózkodási helyét, az eszközét amin megjelenik a reklámunk, sőt még a felhasználó érdeklődését is megszűrhetjük. Továbbá még fizetnünk sem kell a megjelent reklám után, csak ha rákattint a célszemély.

Tervezhető reklámköltség, előre látható bevétel

Itt nem szaladhat el a ló, nem futhat ki a keretből. Csak annyit kell fizetnie amennyit meghatároz. Beállíthatjuk a napi költség kereted és azt az összeget is amit egy kattintásért hajlandó vagy megfizetni. Előre meg tudjuk becsülni, hogy az adott költségkeretből hány valós látogatót tudunk generálni. Olyan látogatókat akik nem véletlenül estek be az weboldalra, hanem valós érdeklődők.
Néhány hét alatt kiderül, hogy a hirdetéseink hozzák-e a tervezett látogatói számot és ez mennyi konkrét bevételt jelent a céged számára. Megfelelően beállított adwords kampánynál a reklámkeret emelésével majdnem egyenes arányban emelkedik a bevétel is.

Ugrás a találati oldal első helyére

Keresőhálózaton beelőzheti az összes organikus találatot. Fent jelenhet meg a hirdetése a lap tetején. Szinte kiszúrva a felhasználó szemét. Igaz, hogy itt is megy a konkurencia harc és nem jelenhet mindenki az első helyen, ezért a Google itt is rangsorol, méghozzá egy licit alapján.
A felhasználó beír egy kulcsszót és a Google megpróbálja a legjobb hirdetéseket megjeleníteni az adott kulcsszóra vonatkozóan. A konkurencia hasonló tartalmú hirdetéseit egy (szintén titkos) képlet alapján rangsorolja. Az a hirdetés fog megjelenni, vagy előbbre kerülni, ami jobb értéket tud produkálni.

A SEO-val ellentétben itt sokkal nagyobb a beleszólási lehetőségünk a ragsorba, mert az Adwords üzleti alapon működik. A hirdetésünk értéke egy szorzat alapján jön létre.
A kulcsszavunk minőségi mutatója és a kattintásra ajánlott maximális összegünk szorzata adja meg azt az értéket ami alapján a rangsor kialakul. A minőségi mutató viszont függ az oldalunk tartalmától, tehát visszakanyarodtunk a SEO-hoz, így marad a Google Ads képlete titokban.

Google Ads finomhangolás

A Mi feladatunk, hogy úgy állítsuk be a  weboldalad és úgy alakítsuk ki a hirdetését, hogy a lehető legjobb minőségi mutató és a legalacsonyabb licit ajánlat mellett a lehető legtöbb releváns kattintást produkálja a hirdetési kampányod.

Rosszul felvett kulcsszavakkal, hibás hirdetésekkel, tévesen megválasztott célzással könnyű kidobni a pénzt az ablakon. A Google Ads finomhangolása komoly jártasságot, szakértelmet és odafigyelést igényel.
Igen fontos a kampányok és hirdetéscsoportok alapvető szerkezeti felépítése, de apróságokkal is sokat lehet javítani az egyes hirdetések eredményességén. Mindez súlyos tízezreket, vagy százezreket jelenthet kiadásban, és a többszörösét bevételben.

Folyamatos tájékoztatás, aktív kampánykezelés

A trendeket érdemes folyamatosan figyelni. Mindig jöhet egy új konkurencia, vagy változhatnak a felhasználók keresési szokásai. Napi szinten ellenőrizzük a kampányokat, a felhasználók keresési kulcsszavait, a hirdetések és a weboldalak eredményességét. Ezekről rendszeres kimutatást készítünk és küldünk megrendelőinknek.

Miért Mi?

Több éve aktívan kezeljük partnercégeink reklámkampányait, igen jó eredménnyel. Olyan szolgáltatási területeken bizonyítottunk ahol igen nagy a konkurencia harc. Folyamatos és eredményes a küzdelmünk a jó minőségi mutatókkal és alacsony kattintási költségekkel elért első találati pozícióért. Jelenleg is havi több milliós költségvetésű kampányokat kezelünk. Bevált módszereink és tapasztalati eszközeink vannak a jó eredmények elérésére. Megbízhatóság, szakértelem, kreativitás és szorgalom jellemzi a munkánkat. Reméljük, hogy hamarosan neked is bizonyíthatunk!