Több olvasóból, több ügyfél várható. Több ügyfél = nagyobb bevétel. Generálj több olvasót hatékonyabb címsorokkal! Gondoltad volna, hogy a címsorban, ha csak egy szót megváltoztatsz, azzal háromszorosára tudod növelheted a cikk olvasottságát?
Ebben a Fitnesz Marketing Morzsában megmutatom, hogyan add el a leghatékonyabban a cikkeid.
A legjobb szövegíró marketing szakember legalább annyi időt fordít egy-egy ütős címsor megírására, mint magára a cikkre. A címsorra rápillantva azonnal eldönti az olvasó, hogy továbbsiklik a szeme a többi tartalomra, vagy rákattint a cikkedre.
A címsorok ajánlatok, amivel az online felületeken ajánlod a cikked. A címsorral próbálod meg eladni a tartalmad. Azt kell elérned, hogy a percről percre változó, tömegesen érkező tartalmak közül a Te cikked címére kattintsanak rá.
Az emberek 95%-a a hírpotálokon, a FB hírfolyamon csak a cikkek címeit olvassa. Csak akkor kattintanak rá egy cikkre, ha az felkelti a figyelmüket, ha eléri az érdeklődési küszöbük. A kérdés, hogy mi kelti fel az olvasó figyelmét, kinél, hol van ez a küszöb.
Ismered az olvasóid?
Először is ismerned kell a célközönséged, tudnod kell, hogy kiknek akarsz írni. Ismerned kell, hogy mik a vágyaik, mik a fájdalmaik, milyen motivációik, félelmeik vannak. Ha tudod, hogy mikre keresnek megoldást, akkor azt is tudod, hogy miről olvasnának szívesen.
S / É / M /A – ami segít megírni a legjobb címsort:
S, mint SÜRGETŐ: Legyen sürgető a cikk elolvasása. Érezze úgy, hogy ha ezt nem olvassa el, akkor lemarad valamiről.
É, mint ÉRZELEMKELTŐ: Hasson az olvasó érzelmére. Használj színes jelzőket, olyan szavakat amik az érzelmekre hatnak.
M, mint MEGOLDÓ: Ígérjen megoldást egy problémára. Fontos, hogy a megoldás ne derüljön ki a címsorből, mert akkor nem fognak rákattintani.
A, mint AKTUÁLIS: Legyen aktuális, szezonhoz igazított, eseményekhez, akciókhoz időzített.
Ha ebből a négy kritériumból bármelyiket használod, jó eredményeket fogsz elérni. Ha kombinálod őket, akkor hatványozódhat a cikk olvasottsága.
Szavak amik segítségével a leghatékonyabb címsort fogod megírni
A kattintási eredmények analizálásával az alábbi szavak hozzák a legjobb eredményeket:
ingyen, szerelem, biztonság, új, profit, Te/Ön, választás, védelem, eladó, most, érték, vidám, megtakarítás, növekedés, pénz, boldogság, tanács, hogyan, fedezd fel, könnyű, Tiéd/Öné, bizonyított, hirtelen, remek, egészség, garancia, természetes, gyors, precíz, titok, megoldás, varázslatos, kényelmes
Írásjelek amik növelik a hatékonyságot:
Analitikai elemzések szerint az olyan címek amik írásjeleket tartalmaznak, sokkal jobban teljesítenek. Ezek lehet kötőjel, kettőspont, idézőjel. Kiemelik a címsor mondatrészét, így egy hangyányit feltűnőbbek lesznek.
Használj összetett mondatot, vagy két mondatból álló címsort!
Ok, azért kisregényt ne írj, de nyugodtan írd meg összetett mondatban a címsort. Ne feledd, a címsor a cikked ajánlója! A legtöbben csak ezt olvassák el.
Szerinted melyik címsor a figyelemfelkeltőbb?
Rehabilitációs edzésterv. / A leghatékonyabb edzésterv, amire Détár Enikő dolgozott a műtéte után.
Energetizáló zöldségek. / 7 zöldség amitől úgy felpörögsz, hogy elfelejtheted a kávét.
Nyári bérlet akció. / Még 7 napod van, hogy nyári akciós bérletet válts – Spórolunk neked, NE szalaszd el!
Új táplálék kiegészítők érkeztek. / Végre nálunk is elérhető az a táplálékkiegészítő család amihez eddig csak a profik jutottak hozzá.
Fitnesz címsor pédák amikkel nem lőhetsz mellé + a varázsszavak:
Az alábbi példákban a leghatásosabb címsorokat igazítottam a fitnesz szolgáltatásodhoz.
Marketinges vagyok, nem fitnesz guru, ezért a tartalomba ne köss bele, próbáld meg inkább a saját szakmaiságodhoz igazítani e mondatokat. Használd fel a mondatszerkezeteket és feltétlen írd bele a vastagon szedett varázsszavakat!
Kérdés a címsorban:
Milyen gyakorlatokkal indítsd a napod, hogy sikeres üzleteket köthess?
Ismered ezt az elképesztő edzésmódszert amivel 7 nap alatt fogysz bele a tavalyi nadrágodba?
Hogyanok a címsorban:
Hogyan add le úgy a kilóid, hogy soha ne jöjjenek vissza?Hogyan duplázd meg az izomtömeged a legkevesebb munkával.
Számok a címsorban:
A 10 leghatékonyabb edzésforma a formás hátsóért.
Az 5 leggyakoribb hiba mit edzés közben elkövetnek az amatőrök.
12 szupertitkos recept az anyagcsere felgyorsításához
3 bevált edzésterv kezdőknek.
Felszólítás, sürgetés a cselekvésre:
Ezt az mozgásformát azonnal ki kell próbálnod!
Kontakt teremtő címsorok:
Emlékszel mit mondtam a zsírégetésről? – Itt vannak a bizonyítékok.
Te kipróbálnád ingyen ezt a karcsúsító módszert?
Erősségünk, egyediségünk bemutatása:
Ezt a gyakorlatot speciálisan Neked dolgoztam ki.
A legmodernebb gépek a városban – az új gépparkunktól tátva maradt a szánk
Speciáéis határidős ajánlat:
Még 7 napod van, hogy ne maradj le a tanfolyamról.
30 nap alatt minusz 10kg-ot garantálok, ha követed a személyre szabott, zseniális edzéstervem.
Felszólítás, cselekvésre ösztönzés:
Gyere és próbáld ki a legújabb edzés módszerem!
Most jelentkezz az edzőtábor utolsó akciós helyére!
Ingyenes ajánlat:
Az első edzést ingyen tartom, hogy kipróbálhasd.
Gyere és teszteld le ingyen a szolgáltatásaink!
Bizonyítékokra épülő címsorok:
Egy edzésmódszer amit nálunk már 740-en kipróbáltak és elégedetten használnak.
Ebben az évben 300 ügyfelemet fogyasztottam le ennek a kivételes módszernek köszönhetően.
Most megosztom veled Palvin Barbara titkos edzéstervét.
Fenyegető címsorok:
Megbetegszel, ha ezeket Te is szeded!
15 éve hazudnak neked erről a táplálékkiegészítőről.
Ha nem kezded el most a programot, később nagyon báni fogod.
Utolsó ajánlatok:
Már csak két helyünk van a nyári edzőtáborba!
Még nem váltottad meg? – Vigyázz! Már csak 3 napig akciós az éves bérletünk.
Ezeket a címsorokat nem kell szó szerint venni. Ezt a Fitnesz Marketing Morzsát inspirációnak szántam. Nézd át a blog bejegyzéseid és döntsd el magad, hogy amiket eddig használták azok elég ütősek, elég figyelemfelkeltőek voltak-e ahhoz, hogy rákattintsanak az emberek. Ha további ötleteket szeretnél, akkor keress bátran!