olvasás, tanulás, önképzés, fejlődés, gazdagodás

Sok új anyaggal készülök. Folyamatosan képzem magam, tanulok, fejlődök. Könyveket olvasok, webináriumokra fizetek be, szakmai podcastokat hallgatok, marketing guruk okatatóvideóit nézem, szeptemberben egy három napos marketing konferencián veszek részt, ahová világhírű amerikai és portugál előadók érkeznek és osztják meg velünk a legjobb marketing fogásokat. Szóval lesz miről mesélnem, hogy te is profitálj a frissen szerzett tudásomból.

Marketing Automatizálás

Nemrég a folyamatos vevőkommunikációhoz szükséges automatizált hirlevélküldő rendszerekbe ástam bele magam. Ezzel kapcsolatban végeztem el egy rendszerépítési kurzust, majd két rendszerben is felépítettem a saját automatizálásom. Mondhatom, hogy így van már rálátásom a lehetőségekre mind a hazai, mind a nemzetközi szolgáltatóknál. Ha tudni szeretnéd, hogy mi az a Marketing Automatizáció, akkor kövesd az írásaim, hamarosan kifejtem. Elmesélem mire jó, és miért tudsz vele rengeteg pénzt megspórolni, és hogyan tudod vele megtöbbszörözni az ügyfeleid számát.

Marketing könyvek amiket érdemes elolvasni.

Ha komolyabban érdekel a marketing, érdemes elolvasnod ezeket. Ha inkább csak tanácsot, ötleteket, segítséget szeretnél kérni, akkor keress bátran.

Pongor Juhász Attila – “Szív alapú marketing” könyve és tanításai nagy hatással voltak, vannak rám. Igaz, hogy tavaly jelent meg a könyv, de én csak most találkoztam vele.

Szőke András és Domán Zsolt, vagyis az Online Katapultosok – “Online Kampányok Csúcsra Járatva” című könyve is hasznos elméleti és gyakorlati tanácsokat ad.

Gál Kristóf – “Látogatóból vevőt” című könyve a értékesítési utat elemzi, amíg az érdeklődő ügyfeledből vásárlót, majd törzsvásárlót tudsz konvertálni. Elmondja, hogy milyen lépései, milyen trükkjei vannak a folyamatnak.

A “ROI a közösségi médiában” című könyv nem mai kiadás (2012-es), de még ma is érvényesek a benne található elméletek. A közösségi média működését és bevételforrási lehetőségét boncolgatja.

Fitnesz Marketing az új néven

Nem nagy változás, de lassan kinőjük a morzsákat, így jogos volt az igény a névváltoztatásra. Így lett a Fitnesz Marketing Morzsákból egyszerűen – Fitnesz Marketing. Átkerültek ide a fittoldal.hu-ról a cikkek, és itt folytatom a blogot. A Facebookon is megváltozott a név és a cím: Itt éritek el a FB tartalmakat: https://facebook.com/fitneszmarketing

Készülődés az őszi kampánydömpingre

Írom az anyagokat, tervezem az értékesítési térképeket, rajzolom az értékesítési utakat, vagyis készülök ezerrel az őszi hajrára. Ismét indul az Esküvő Dj Műsorom kampánya, jönnek a képzések, indulnak az aktív ügyfélszerzések. Véget ér a nyár, véget érnek a szabadságolások, és belevetjük magunkat a munkába.