Te is hagyod elveszni a rajongóid a Facebook-on?

Hogyan lehet az oldalad rajongóinak a számát bejegyzés kiemeléssel növelni? Elárulok egy apró trükköt ami nagyon hatékony tud lenni.

Mennek a reklámok, hirdetjük a posztokat, hirdetjük az eseményeket és érkeznek a kedvelők. Jó esetben tizesével, mégjobb esetben százasával, vagy ezrével lájkolják a kiemelt posztjaink, de ahogy jönnek, úgy tűnnek el a süllyesztőben. Kaptunk tőlük egy kedvelést és elillannak örökre. Kidobott pénz volt amit az ő kedvelésükre költöttünk?

Semmiképpen.

Egyrészt minél többen és minél gyorsabban reagálnak a meghirdetett anyagunkra (poszt, vagy esemény), annál értékesebbnek ítéli meg a Facebook. Ha értékesnek, érdekesnek ítéli, akkor több emberhez juttatja el és olcsóbban jeleníti meg, kevesebbe fognak kerülni a lájkolók. Ennyit már nyertünk vele.
Másrészt aki aktivitást mutatott a bejegyzésünkre, az jó eséllyel kapja meg legközelebb is reklámunk.

Abban az esetben, ha nem a FB oldalunknak reklámozunk, vagyis a kizártuk a saját oldalunk, jó lenne megfogni is azokat az embereket akik tetszésüket fejezték ki a megosztott tartalmunk iránt.
Erre van egy kiváló, ám kissé munkaigényes megoldás.

Emelj ki bejegyzést az oldaladon kívül!

Egy bejegyzést, vagy eseményt nem csak az oldalad rajongóinak, hanem az oldaladon kívül a hasonló érdeklődési körű emberekkel is megoszthatsz. Ehhez viszont ne az oldalon szereplő bejegyzés kiemelést, hanem a hirdetéskezelődet használd.
Ha csak az oldaladról indítasz kiemelést, akkor nagyrészt az oldalad rajongóihoz és azok ismerőseihez fog eljutni a cikked, míg ha az oldaladon kívül reklámozod, akkor új emberekhez tudod eljuttatni a fontos tartalmat.
Mind a kettőnek megvan a maga helye a marketing folyamatokban, most viszont arról szeretnék írni, hogy egy kiemeléssel hogyan tudsz új rajongókat szerezni az oldaladra.

Emeld a rajongóid számát bejegyzés kiemeléssel!

Amikor elindul a kiemelt bejegyzés, vagy esemény fizetett reklámja, elkezdenek rá reagálni az emberek, elkezdik kedvelni.
A kiemelt bejegyzés alatt folyamatosan látod, hogy hányan kedvelték. Erre kattints rá! Kapsz egy ablakot, ahol listában látod, időrendben, hogy kik kattintottak a bejegyzés kedvelésére. Mindenki mellett találsz egy gombot, ami megmutatja, hogy milyen a kapcsolata az oldaladdal.
A gomb három féle lehet: Kedveli, Meghívva, Ajánlás
Aki kedveli, Ő már a rajongója az oldalunknak. Aki még nem kedveli az oldalunk, az ajánlásra kattintva hívjuk meg! Így kap egy értesítést, ez után már csak rajta áll, hogy az oldalunkat is kedvelni fogja-e.


Beszélgessünk a Te lehetőségeidről is!

Kérd az Online Marketing Audit szolgáltatásom!
60 perces konzultációban átbeszéljük a céljaid és a hozzá vezető online lehetőségeket. Átnézem a jelenlegi online felületeid, elmondom róluk a szakmai véleményem és ötleteket adok a folytatáshoz.

Kattints a gombra!

[su_button url="http://mediairoda.hu/online-marketing-audit/" style="3d" background="#0d9e29" size="8" center="yes" icon="icon: info-circle" text_shadow="0px 0px 0px #000000"]Információt kérek az 'Online Marketing Audit' szolgáltatásról![/su_button]

Majdnem ingyenes!
Üdv: Ofner László


Iratkozz fel a Marketing Morzsáimra:

Iratkozz fel a Bevételduplázó Fitnesz Marketing hírekre!

*Soha nem küldünk kéretlen reklámlevelet, másnak nem adjuk tovább az e-mail címed.