A fitnesz vállalkozók imádják, a törzsvendégek utálják ezt az időszakot. Ez a főszezon. A pénzeső. A tömegnyomor időszaka a termekben. A fitnesz edzőknek, a termeknek a bevételszerzésen kívül más okból is a legjobb időszak. Ez a lehetőségek ideje.

Az újévi fogadalmak között van, hogy lefogyok, elkezdek mozogni, rendszeresen lejárok a fitnesz terembe, elmegyek aerobik órára, elkezdek gyúrni, stb. Ennek eredménye, hogy januárban úgy megtelnek az edzőtermek, hogy egy gombostűt sem lehet leejteni. Várni kell a gépekre, sorbanállás van a zuhanynál, az öltözőben, egyszóval tömegnyomor.
Ami a rendszeresen járó törzsvendégeknek bosszantó, az a szolgáltatóknak pénzeső. Ilyenkor lehet a legtöbb belépőt, a legtöbb szolgáltatást és bérletet eladni. Ilyenkor lehet megfogni a vendéget. A célunk, hogy ebben az időszakban megszeressék, a szolgáltatásaidat annyira, hogy amikor kezd a lelkesedés alábbhagyni, akkor is szívesen járjanak hozzád. Ennél én még tovább megyek.

Ez a legjobb időszak a listaépítéshez. Igen, a kezdetben oly lelkes vendégek néhány hónap után elkopnak. Kitartás hiányában a kezdeti lelkesedést felváltja a kényszer, az unalom, a fásultság. Először csak ritkul a látogatások száma, majd szépen lassan végleg eltűnnek az újévi fogadalmasok az edzőteremből.
Egy nagyon fontos dolgot viszont nem szabad elfelejtened. Ők továbbra is a potenciális célcsoportod. Sőt, ők a legjobbak, ők azok akik a legkönnyebben mozgósíthatók. Náluk kell a motivációt megtartanod, vagy őket kel visszacsábítanod a marketing eszközeiddel.

A legendás ügyfélélményeddel csökkentheted a lemorzsolódást, a profi marketing rendszereddel pedig újból és újból meg tudod őket szólítani. Tehát marketing szempontból ennek az időszaknak az egyik legfontosabb feladata a listaépítés. Mit kell tenned?

Minden új vendégeddel beszélgess! Kérdezd ki a céljairól, a vágyairól, a motivációjáról! Építs ki személyes kapcsolatot vele! Jelöld be őt a Facebookon, és tedd be a csoportodba. Lájkoltasd vele a FB oldalad, állíttasd be vele az értesítés kérését az új bejegyzésidről! Kérd el az email címét, írasd fel a hírlevél adatbázisodba! Még egyszer, vastagon szedve: MINDEN ÚJ VENDÉGEDET ADD HOZZÁ A LISTÁDHOZ! Ez lenne az én 2018-as útravalóm számodra.

Jó munkát, egészséget kívánok az új évhez, a sikereiden pedig együtt fogunk dolgozni, erről hamarosan értesítelek! (alig várom!)
Üdv: Ofner László