A kép százszor beszédesebb, mint a leírt szöveg. Ha jó hirdetési eredményeket akarsz elérni, nagyon nem mindegy, hogy mi van a képen.

A reklámképpel találkozik először a látogató. Egy videónál az indexképpel. Sokszor el sem olvassák a látogatók a reklámszöveget, vagy a posztot, csak azoknál a képeknél ahol figyelemfelkeltő a kép.

Arról már írtam korábban, hogy a Facebook-on milyen következményei vannak a képeken elhelyezett szövegnek. Hamarosan arról is szó lesz, hogy milyen jogi következményei lehetnek, a nem legális forrású képeknek. Most inkább csak egy érdekességet osztok meg veled. Egy marketing morzsát. 🙂

Evolúciós örökségünk, hogy igen érzékenyek vagyunk az emberi arcokra. Ha egy képen szerepel egy emberi arc, az odavonzza a szemed. Azt látod meg elsőnek. Ha csak egy villanásra látod a képet, csak az arcra fogsz emlékezni belőle.
A legjobb egy közeli arc, ami felveszi a szemkontaktust a nézővel. Még jobb, ha valami pozitív érzelmet is tükröz a reklámunkkal kapcsolatban.
Egy amerikai felmérés több millió reklámot vizsgált képes megjelenítési tartalmuk szerint és kitalálod ugye, hogy mely bannerek teljesítettek a legjobban. Amiken egy női arc szerepelt.

Én rengeteg időt töltök el a megfelelő kép keresésével. Van, hogy többet, mint a megírásával. Van egy vízióm, hogy mit szeretnék látni és túrom az internetet.
Ha látsz egy képet, akkor gondold végi, hogy szerinted milyen érzelmeket kelt a nézőben. Milyen a hangulata? Vonzó, vagy taszító számodra?

Ehhez a poszthoz egy mosolygó női arcot kerestem. Fiatalt, már-már gyermekit, szuggesztív tekintettel, de olyat akinek természetes és nem erőltetett a mosolya. Ennek a megítélése nagyon szubjektív. Szerinted sikerült ilyet találnom?

A Fitnesz Marketing Morzsák továbbra is ingyenesek, de egy megosztást megköszönnék.